Herstellingen

Herstelling van je drone bij dronedepot.be? Dat kan zeker.

De volgende type drones kan u bij ons laten nakijken:

DJI Phantom 2 reeks en de Phantom 3 Standard en de Phantom 3 4K herstellen we niet meer. De wisselstukken hiervoor zijn te schaars en te kostelijk geworden.

Hoe werkt het?

  • Vul onderstaand herstel aanvraagformulier in
  • U krijgt van ons een bevestiging met een uniek herstelnummer, hou dit nummer goed bij en vermeld deze bij alle communicatie
  • U kan de drone dan GRATIS opsturen met de bpost verzendlabel die wij jou toesturen of een afspraak maken voor het binnenbrengen
  • U krijgt van ons een raming voor de herstelling
    • De raming en later ook de factuur bevatten steeds de volgende aspecten
      • De analyse / precontrole
      • De onderdelen die vervangen worden
      • Werkuur kost
      • Calibratie: drone / camera / controller
      • In- en uitwendige reiniging van drone
  • Na ontvangst van betaling kan u uw herstelde drone laten opsturen of een afspraak maken om op te halen

Wat doen wij?

Pre-controle en analyse voor bestek

  • Eventuele schade aan de drone (barstjes, motoren, camera, gimbal, kabelbreuk) worden gedetecteerd, ook niet zichtbare schade wordt nagegaan
  • Alle sensoren worden nagekeken en opnieuw gekalibreerd
  • Batterij status wordt gecontroleerd

Herstelling

  • Alle schade wordt steeds hersteld
  • Alle sensoren en elektronica worden nagekeken op hun goede werking en terug gekalibreerd
  • De laatste firmware wordt geïnstalleerd op de drone, batterij en remote controller
  • Volledige controle en vliegtest

Administratie

  • Wij sturen pas de herstelling terug na ontvangst van de betaling van de factuur
  • U krijgt 3 maand garantie op alle herstelde onderdelen
  • DroneDepot is niet verantwoordelijk voor de vluchten uitgevoerd na de herstelling
  • Indien de betaling van de herstelling ons niet bereikt binnen 90 werkdagen wordt de drone eigendom van DroneDepot

Wat doe jij?

Stap 1: Herstelaanvraag indienen
Stap 2: Te herstellen drone opsturen of binnenbrengen

Om je herstelling grondig te kunnen doen vragen we om steeds je drone samen met je Remote controller en minimaal één batterij op te sturen of binnen te brengen. Pak dit alles in een kleine doos met je drone en onderdelen goed ingepakt in noppenfolie of met luchtzakjes zodat tijdens transport geen schade kan opgelopen worden. Zet steeds de Gimbal lock (indien beschikbaar) op je gimbal! En plaats ook je gimbal protector. Ook als je gimbal stuk is deze twee meegeven zodat we de drone met de gimbal lock en protector kunnen terug sturen.  Indien niet meegeleverd worden deze mee geleverd (extra kosten op je bestek).

Als je kiest om je drone op te sturen:

  • Je ontvangt van ons een bPost verzendlabel via email (Wij verzekeren al onze zending tot maximaal €500,00.)
  • Druk deze label af en plak hem op je pakket met je goed en veilig ingepakte onderdelen
  • Breng je pakket binnen in een bPost inbrengpunt
Stap 3: Betaal de factuur
Stap 4: Ontvang je herstelling

Herstelling aanvragen

    Geef je dronetype op: Serienummer van je drone: Serienummer van de batterij: Serienummer van de remote controller: Aankoopdatum: Gekocht bij: Omschrijf het probleem: Voornaam: Achternaam: E-mailadres: Telefoonnummer: Adres: Postcode: Plaats: Land:

    Verzending?

    Dronedepot mag mij een verzendlabel van bpost toesturen, ik breng mijn pakket binnen in een bPost puntIk breng mijn pakket bij dronedepot binnen en had graag een afspraak hiervoor gemaakt (Asse)


    Voorwaarden

    Ik ga akkoord met de beschreven procedure.


    Nieuwsbrief

    Ik wens ook op de hoogte gehouden worden van acties en nieuws via de nieuwsbrief.

    JaNee